Złota Strategia Marki - okładka
ZŁOTA STRATEGIA MARKI
Poradnik strategiczny. Wyjaśnia, jak stworzyć wygrywającą strategię (biznesu, marki, rynku), jak ją zapisać i przeprowadzić. Ujawnia prosty sposób stosowany przez najlepszych. Napisany łatwym, zrozumiałym językiem. Pomaga osiągać rynkową przewagę.

[…] Autor w sposób oryginalny zaprezentował pojęcia odnoszące się do strategii ogólnej przedsiębiorstwa, strategii marketingowej i strategii marki. Ta oryginalność polega na tym, że w istocie dość skomplikowane treści przedstawione zostały w sposób prosty i poparty przykładami działań strategicznych i marketingowych konkretnych firm. Książka nadaje się ewidentnie dla menedżerów w przedsiębiorstwach, pracowników działów marketingu oraz dla studentów, którzy w programach nauczania mają takie przedmioty, jak Marketing, Podstawy marketingu, Polityka produktu, Zarządzanie strategiczne.

prof. dr. hab. Wojciech Grzegorczyk
Wydział Zarządania Uniwersytetu Łódzkiego

 

[…] Sposób budowania strategii przedstawiony jest prosto i przejrzyście. Charakterystyczną cechą książki są liczne przykłady i opisy przypadków [..] Na podkreślenie zasługują przejrzysty i logiczny wywód oraz liczne prezentacje graficzne /rysunki/. Bardzo podoba mi się trafny cytat Alberta Einsteina*, który potwierdza, że przedsiębiorcą jest osoba poszukująca czy odkrywająca nisze rynkowe. Z pewnością książka „Złota strategia marki” będzie przydatna dla menedżerów i konsultantów biznesowych.
(*wspomniany cytat znajduje się w ostatnim rozdziale książki)

prof. dr. hab. Maria Sławińska
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

Gratuluję wspaniałej książki Złota Strategia Marki. Przeczytałam i na pewno jeszcze do niej wrócę.

M. B., praktyk biznesu

 

Mogę Panu pogratulować kolejnej bardzo ciekawej i potrzebnej pozycji. Podobnie jak pierwsza i ta książka powinna być obowiązkowa dla menadżerów nie tylko o nachyleniu marketingowym.

M. P., członek zarządu


Kup książkę przez internet: onepress.pl
Skomentuj – jeżeli książka zainspirowała cię do przemyśleń, pomogła w pracy, podziel się opinią.
Zasugeruj – czy chciałbyś bym uzupełnił lub poszerzył jakiś temat w kolejnych publikacjach? Napisz do mnie.