Przewodnik dla praktyków marketingu napisany łatwym, zrozumiałym językiem. Zawiera pełną wykładnię wiedzy o marce, rynku, strategiach i narzędziach zarządzania, jaka jest konieczna do uprawiania skutecznego marketingu na najwyższym światowym poziomie. Pomaga rozwiazywać dorażne problemy i zwiększać skuteczność działań.
Na tle setek książek o marketingu „Strategiczny Brand Marketing” jest oryginalną w swej koncepcji i bogato wspieraną przykładami pozycją ułatwiającą zrozumienie współczesnego marketingu i inspirującą podejmowanie oryginalnych, a jednocześnie skutecznych działań rynkowych.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego
[…] Bardzo interesujące dla czytelnika są informacje o zależnościach polityki marki i generacjach konsumentów, podziale konsumentów ze względu na ich stosunek do innowacji marki oraz o promocji marki. Zaletą książki jest jej praktyczne nachylenie i posługiwanie się przy informacjach teoretycznych przykładami zastosowania teorii w praktyce. Myślę, że ta publikacja może stać się dobrym przewodnikiem dla praktyków marketingu.prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Atutem książki „Strategiczny brand marketing” jest bardzo szczegółowy i hasłowy spis treści, ułatwiający szybkie znalezienie odpowiedniego zagadnienia. Ponadto, została ona napisana zrozumiałym i przystępnym językiem, świadczącym też o dużej erudycji autora oraz zawiera wiele przykładów ilustrujących złożoność decyzji marketingowych. […] Uważam, że książka „Strategiczny brand marketing” zasługuje na uwagę i ma dużą wartość praktyczną i aplikacyjną.
prof. dr hab. Maria Sławińska
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Napisał Pan bardzo praktyczną książkę. Gratuluję.
P.Ł., menedżer biznesu
[…] Jestem świeżo po lekturze (przed chwilą czytałam kończący książkę cytat wypowiedzi P. Druckera) i muszę przyznać, że to jedna z najlepszych książek o marketingu, którą miałam w dłoniach. Zawiera wszystkie niezbędne informacje, liczne przykłady, odniesienia do własnych doświadczeń – wszystko to, czego jako początkujący marketingowiec potrzebowałam. Dużym plusem są także odniesienia do nazewnictwa angielskiego oraz rysunki, które pomagają wzrokowcom utrwalić wiedzę.I.Z., praktyk marketingu
[…] Pana książka wciągnęła mnie jak dobry serial, a może nawet kryminał tylko, że o markach. Zmieniła także mój punkt widzenia na temat marketingu. Całość stała się dla mnie dużo bardziej czytelna, zrozumiała i uporządkowana 🙂A.M., kierownik działu
Dzieki za książkę „Strategiczny Brand Marketing”, jutro każdy w moim zespole dostanie egzemplarz do ręki.
L.M., szef Agencji
Panie Jarku, bardzo dziękuję za książkę „Strategiczny brand marketing”. Była jak długa rozmowa z szefem, której nigdy nie odbyłem, a bardzo chciałem. 🙂
M.Z., menedżer marki
Kup książkę przez internet: onepress.pl
Skomentuj – jeżeli książka zainspirowała cię do przemyśleń, pomogła w pracy, podziel się opinią.
Zasugeruj – czy chciałbyś bym uzupełnił lub poszerzył jakiś temat w kolejnych publikacjach? Napisz do mnie.