
Nadzór projektowy: jeśli zechcesz – pracuję potem z zespołami nad wdrożeniem strategii.
Pilotuję też projekty wymagające specjalistycznego doświadczenia: opakowanie, reklama/ komunikacja, rozwój produktu. Wówczas piszę brief – wybieram agencję – nadzoruję proces i wykonanie. Firma ma gwarancję skuteczności, a uczestniczący w projekcie zespół nabywa rzadkie kompetencje.
Zarządzanie bezpośrednie: piastuję też tymczasowo różne stanowiska w projektach zmian, ekspansji rynkowej, budowy zespołów marketingu.
PROJEKTY SPECJALNE:
Strategie MOT dla usług i detalu (Moments of Truth, Moments of Buying).
Internal brand engagement: wewnątrzfirmowy program inspiracji i edukacji o markach portfela dla wszystkich pracowników.
Wdrożenia procesowe: cykl sprzedażowo-marketingowy, roczny plan marketingu, NPD (proces koordynujący rozwój produktu), S&OP (planowanie sprzedażowo-operacyjne).